دسته بندی
دسته بندی

کاری که من همیشه قبل از جلسه مصاحبه استخدامی انجام میدادم

ایران مصاحبه

کاری که من همیشه قبل از مصاحبه انجام میدادم

سلام به همه شما دوستان عزیز ایران مصاحبه

امروز میخوام نکته طلایی رو بهتون بگم که خودم به شخصه قبل از جلسات مصاحبه ای که داشتم انجام میدادم و نتایج فوق العاده ای می گرفتم .

کاری که من انجام میدادم این بود که با دوستم تمرین مصاحبه استخدامی میکردم .

یعنی چی؟

دوستم میشد مصاحبه کننده و منم میشدم مصاحبه شونده و مثلا 20 سوال پرتکرار که در مصاحبات استخدامی میپرسن رو آماده میکردیم و از من میپرسید و من جواب میدادم . روزی دو سه بار این کارو میکردیم و البته برای اینکه واقعی تر به نظر بیاد من لباس رسمی هم میپوشیدم .

واقعا این کار فوق العاده در موفقیت من تاثیر گذاشت جوری که من در جلسه مصاحبه استخدامی واقعی نیز حس میکردم دوستم هست و استرسمو فوق العاده کم کرده بود علاوه بر این اعتماد به نفسم رو فوق العاده بالا برده بود و فن بیانمم عالی شده بود و بدون تپق و شمرده شمرده و با صدای رسا و بلند صحبت میکردم و به سوالاتشون جواب میدادم.

حالا اگه شما دوستی ندارین یا براتون مقدور نیست یا به خاطر شرایط کرونا این کار براتون مقدور نیست اصلا نگران نباشین چون یه راه دیگه هم براتون دارم که باز خودم زیاد ازش استفاده کردم حتی در جاهایی از روش اول هم بیشتر جواب میداد .

خب این روش دوم چیه؟

روش دوم که من استفاده میکردم به این صورت بود که سوالات مصاحبه را روی یک برگ مینوشتم و اول به سوال نگاه میکردم بعد رو به دوربین فیلم برداری گوشی موبایلم شروع میکردم به صحبت تا اینکه سوالات تموم بشن.

بعد از این مرحله فیلم خودمو بازنگری میکردم و کلی از اشکالات و ایرادتمو برطرف میکردم مثل تن صدا نحوه نشستن و تپق زددن و… و این ضبط فیلم و بازنگری رو بارها و بارها برا خودم تکرار کردم تا تونستم بالاخره به حالت ایده ال مد نظر خودم برسم. شمام حتما یکی از این دو روش که براتون مقدوره رو انجام بدین تا نتایج فوق العاده ای بگیرین .

موفق باشید

دوستدار شما رضا رزم جو

رضا رزم جو وب‌سایت
تجربه شخصی دهها مصاحبه در چند سال اخیر در سازمان های مختلف هم به عنوان مصاحبه گر هم مصاحبه شونده ، بیش از 4 سال مطالعه و تحقیق در زمینه مصاحبه به صورت تخصصی ، مشاوره به بیش از 5000 نفر ، قبولی بالای 95 درصدی در چند سال اخیر در سازمانهای دولتی و خصوصی

‫10 نظر

  • ehsan گفت:

    سلام خرید کردم از حساب پول کم شده ولی اجازه دانلود نداده

  • مجتبی گفت:

    سلام خیلی ممنون ازجزوه خوب شما.همه یوالات مصاحبه ازجزوه شمابود من با چند بارگوش کردن وراهنماییهای شما تونستم قبول بشم باتشکر

  • سارا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من پکیج مصاحبه برای بانک ملی رد میخواستم ولی متاسفانه چیزی پیدا نکردم،امکانش هست بنده رو راهنمایی بفرمایید؟سپاسگزارم

    • با سلام ایتا یا تلگرام پیام بفرستید تا راهنمایی تون کنیم 09172594149

    • زهرا گفت:

      سلام وقت بخیر درسته فعلا در آزمون شرکت نکردم و مصاحبه نرفتم ولی قبلش تهیه کردم که با چندبار مشاهده و تمرین کردن بتونم مسلط باشم به مطالب و اتفاقات رد مصاحبه و اینکه همه مطالب پکیج عالی هستن فقط ای کاش در مورد نقش و تاثیر سلبریتی در زندگی خود در بحث گروهی هم مطالب و راهنمایی اضافه میکردین

  • زهرا گفت:

    سلام وقت بخیر درسته فعلا در آزمون شرکت نکردم و مصاحبه نرفتم ولی قبلش تهیه کردم که با چندبار مشاهده و تمرین کردن بتونم مسلط باشم به مطالب و اتفاقات رد مصاحبه و اینکه همه مطالب پکیج عالی هستن فقط ای کاش در مورد نقش و تاثیر سلبریتی در زندگی خود در بحث گروهی هم مطالب و راهنمایی اضافه میکردین

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *