دسته بندی
دسته بندی

خودتان را خوب بفروشید

ایران مصاحبه

خودتان را خوب بفروشید

سلام خدمت همه دوستان عزیز ایران مصاحبه

امروز میخوام یه نکته طلایی فوق العاده بهتون بگم

دوستان گلم همونطور که اطلاع دارین موقعی که میخواهیم یه وسیله مثلا ماشین یا مثلا گوشی موبایل رو بخریم فروشنده شروع می کند به صحبت کردن راجع به امکانات و مزایای وسیله مورد نظر و … تا نظر ما رو جلب کنه و ازش خرید کنیم و اگه نتونه خوب پرزنت کنه و ما رو قانع نکنه ما ازش خرید نمی کنیم .

یعنی در قبال پولی که میخواهیم به فروشنده بدیم باید اون وسیله برای ما کارایی داشته باشه و جوری نباشه که بعدا خودمون رو سرزنش کنیم یا پشیمون بشیم که چرا این وسیله رو خریدم .

فروشنده ای خوب میتونه بفروشه که اولا جنسی که میخواد بفروشه عالی باشه ثانیا خوب بتونه اون وسیله رو عرضه کنه و طرف مقابلش رو قانع کنه .

خب حالا این مسایل چه ربطی به مصاحبه استخدامی داره؟

حتما با خودتون دارین میگن این مقاله اشتباهی تو این سایت قرار گرفته یا از دستشون در رفته .

نگران نباشید در ایران مصاحبه همه چی رو حساب کتابه و هیچ اشتباهی رخ نمیده.

سرتون رو درد نیارم . جلسه مصاحبه دقیقا یک جلسه فروش .

مصاحبه کننده خریدار هست و شما باید بتونید خودتون رو به اون بفروشید .

باید بتونید مصاحبه کننده رو قانع کنید که شما قابلیت ها و مهارت های لازم رو برای اون دارین و اون داره هزینه سازمانش رو در جای مطمن و درستی سرمایه گذاری می کنه و بعدا بابت اینکه شما رو استخدام کرده یا بهتر بگوییم خریده پشیمون نمی شه.

پس همونطور که گفتم برای فروش یک محصول اولا باید اون محصول خوب باشه ثانیا باید فروشنده خوبی داشته باشیم تا بتونیم محصول خودمون رو بفروشیم.

دقیقا در جلسه مصاحبه هم همین اتفاق باید بیفته تا شما رو استخدام کنن اولا اینکه شما باید توانایی و مهارت و قابلیت های خوبی داشته باشین ثانیا باید بتونین اونا رو بخوبی عرضه کنید تا استخدام رخ بده .

هیچ کدوم به تنهایی کافی نیست .

موفق و پیروز باشید

دوستدار شما رضا رزم جو

رضا رزم جو وب‌سایت
تجربه شخصی دهها مصاحبه در چند سال اخیر در سازمان های مختلف هم به عنوان مصاحبه گر هم مصاحبه شونده ، بیش از 4 سال مطالعه و تحقیق در زمینه مصاحبه به صورت تخصصی ، مشاوره به بیش از 5000 نفر ، قبولی بالای 95 درصدی در چند سال اخیر در سازمانهای دولتی و خصوصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *