دسته بندی
دسته بندی

برای مصاحبه سازمان تامین اجتماعی چی بخونم؟

اجتماعی ایران مصاحبه

سلام خدمت همه شما دوستان عزیز ایران مصاحبه

لینک جزاوات مناسب برای سازمان تامین اجتماعی خدمت شما قرار دادم تا بتونید از اون ها به خوبی استفاده کنید. این صفحه در آینده نیز بروز رسانی خواهد شد.

مصاحبه سازمان تامین اجتماعی شامل 4 بخش هست که در این مقاله کامل براتون توضیح میدم .

این چهار بخش رو برای مصاحبه تامین اجتماعی مسلط باشین (شاید تمام بخش ها در مصاحبه تامین اجتماعی از شما سوال نشه)

مثلا در مصاحبه تامین اجتماعی ازمون سال 99 بیشتر و تقریبا بالای 80 درصد سوالات چالشی و روانشناسی و شخصیت شناسی مورد سوال قرار گرفت ولی شما برا هر 4 بخش مسلط باشین .

بخش اول مصاحبه تامین اجتماعی : سوالات چالشی و روانشناسی و شخصیت شناسی هست که باید زیرکانه و حرفه ای جواب بدین . جواب های کلیشه ای و تکراری دیگه جواب نمیده و مصاحبه گر شما رو به چالش میکشونه و نمی تونید امتیاز لازم رو کسب کنید . 

نمونه سوالات چالشی و روانشناسی در مصاحبه سازمان تامین اجتماعی : نقطه ضعفت چیه ؟ چرا باید از بین این همه داوطلب شما رو استخدام کنیم ؟ تا حالا عصبانی شدی؟ کی؟ کجا؟ چرا؟ چکار کردی بعدش؟ اگر رییست دستوری خلاف قانون بهت بگه چکار میکنی؟ اگر همسرت بهت اجازه نده که بری سرکار چکار می کنی؟ 10 سال دیگه کجایی؟ و… که باید جواباتون حرفه ای و اصولی باشه وگرنه خیلی اذیتتون میکنن .(در پکیج طلایی مصاحبه صفر تا صد سوالات چالشی و روانشناسی رو بررسی کردیم به همراه جواب کامل و اصولی)

بخش دوم مصاحبه سازمان تامین اجتماعی:  در رابطه با شناخت شغل و سازمان هست که در جزوه شناخت سازمان تامین اجتماعی مفصل توضیح داده شده که به صورت آپدیت شده و رایگان در سایت براتون گذاشتیم .

بخش سوم مصاحبه تامین اجتماعی : سوالات کامپیوتر و اشنایی با اپلیکیشن ها و نرم افزار ها می باشد مخصوصا اپلیکیشن های سازمان تامین اجتماعی (حتما رو گوشی تون نصب باشه و باهاش کار کنید). سال 99 چون مصاحبه تامین اجتماعی مجازی بود از مبحث کامپیتوتر سوال نپرسیدن و از تعداد اندکی هم که پرسیدن به صورت تئوری بود و در حد چند سوال کلی( ولی ما تمامی سوالاتی که از سال 93 تا الان در مصاحبه تامین اجتماعی پرسیده شد رو براتون جمع اوری کردیم به همرا جواب کامل ).

بخش چهارم مصاحبه سازمان تامین اجتماعی : سوالات تخصصی رشته تحصیلی تون که مرتبط با شغل مورد تقاضا هست می باشد که احتمال پرش طبق سالای گذشته 50 درصده و پکیجی در این خصوص موجود نمی باشد چون رشته های دانشگاهی زیاده و سوالاتش هم گسترده و امکان جمع اوری نیست . برا اینکه دید کلی پیدا کنید می تونید تجربیات هایلایت شده مصاحبه تامین اجتماعی که داخل پیج ایران مصاحبه گذاشتیم رو بخونید .

نکته: مباحث احکام و عقیدتی سیاسی و مسایل روز و صحبت های رهبری هم در جلسه مصاحبه ازتون نمیپرسن و در صورتی که در مرحله مصاحبه قبول بشین و وارد مرحله گزینش بشین ازتون میپرسن .

روی هر بخش کلیک کنید می توانید به فایل دانلودی آن دست یابید.

دانلود جزوه شناخت تامین اجتماعی(رایگان)

دانلود مجموعه سوالات کامپیوتر مصاحبه استخدامی سازمان تامین اجتماعی به همراه جواب کامل(تمامی سوالات کامپیوتر از سال 93 تا الان به همراه جواب)

 دانلود پکیج طلایی مصاحبه استخدامی (ویژه مصاحبه تامین اجتماعی – حتما حتما گوش کنید) *مهمترین بخش*

دانلود پکیج کامل گزینش ویژه سازمان تامین اجتماعی (ویژه مرحله گزینش)

رضا رزم جو وب‌سایت
تجربه شخصی دهها مصاحبه در چند سال اخیر در سازمان های مختلف هم به عنوان مصاحبه گر هم مصاحبه شونده ، بیش از 4 سال مطالعه و تحقیق در زمینه مصاحبه به صورت تخصصی ، مشاوره به بیش از 5000 نفر ، قبولی بالای 95 درصدی در چند سال اخیر در سازمانهای دولتی و خصوصی

‫12 نظر

  • Kb3830108206 گفت:

    سلام خسته نباشی جناب رزمجو.ویژگی های بارز شخصیتی که گفتین تو پکیج طلایی .گفتین تو سایت هس کجاس.پیدا نکردم

  • معصومه گفت:

    آقای رزم جو خسته نباشین .من از سایت خرید کردم وفایلی ک دانلود شد برام خرابه و باز نمیشه

  • افسانه گفت:

    سلام خسته نباشید من استخدامی تامین قبول شدم اولین آزمونم بوده برای مصاحبه تخصصی تامین سر در گم هستم پکیج شما از کجا میتونم تهیه کنم و فقط سوال های تامین اجتماعی روانشناسی و تخصصی هست ؟ یه راه که بشه با شما در ارتباط باشم لطف میکنید

  • سوما گفت:

    ببخشید برای من فقط قسمتیش دانلود شد میشه پیگیری کنید

  • Hasiba گفت:

    سلام آقای رزمجو من امسال از آزمون تامین اجتماعی قبول شدم برای مصاحبه میخواستم پکیجتونوبخرم ولی رمز دوم ندارم چجوری پولوبراتون واریزکنم؟

  • عاطی گفت:

    سلام.وقت بخیر.آقای رزمجو من چندتا سوال داشتم ازتون .چه جوری میتونم سوالاتمو بپرسم؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *